header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto header foto
header foto header foto header foto header foto
 
Vacatures

Openstaande vrijwillligersfuncties bij diverse commissies 2017/2018

Nieuws afbeelding 24-3-2017

Waarom moeilijk doen als het samen kan? Ook voor volgend seizoen (2017/2018) zoeken wij weer een heel aantal vrijwilligers.


Ben jij ook blij als alles lekker loopt zodat je kinderen elke zaterdag genieten? Voel jij je betrokken bij HBS? En, heb jij zin om een handje te helpen? Hier een opsomming van een aantal openstaande vrijwilligersvacatures.

Mocht je liever iets anders willen doen, dan horen we dat uiteraard ook graag. Stuur een email naar 
[email protected]


Zaalcommissie

Leden Zaalcommissieo.a. zorgen jullie voor de organisatie en uitvoering rondom zaalhockey voor de breedteteams. Invulling van de coaching van de breedteteams, communicatie, informatievoorziening en ondersteuning aan de coaches en een schema opzetten voor de zaaldiensten. Rond augustus t/m november gemiddeld 1 uur per week, van december t/m februari gemiddeld 2 uur per week. Na zaalseizoen evaluatie.


Klussenclub


Leden Klussenclub en Groenbeheer –Klussen en tuinieren op het complex (clubhuis en velden). O.a. onderhoud hekken, goals, netten, dug outs en kleine reparaties in en rondom clubhuis. Ook onderhoud en beheer van het groen (bladeren vegen met bladblazer, struiken snoeien), mollen vangen en verjagen. Maandagen tussen 9.00 en 12.00. Of in overleg op andere doordeweekse dagen of het weekend.


Barcommissie


Barcoördinatoren zaterdag–
o.a. ondersteun jij de ouders die de bardienst draaien op zaterdag en de barmanager. O.a. uitleg over de indeling van de bar, koffiezetapparaat, kassa, schoonmaken clubhuis en bijvullen voorraden. 3 uur per maand/6 weken op zaterdag (indeling wordt per gedeelte van seizoen gemaakt). Eventueel ondersteuning bij andere evenementen op vrijwillige basis.


Wedstrijdtafel


Leden Wedstrijdtafel Jongste Jeugdo.a. verwelkomen jullie de gastteams en de eigen teams en geven hen de noodzakelijke informatie voor een goed verloop van het wedstrijdschema. 3 a 4 keer per seizoen tussen 8.30/10.30 voor Jongste Jeugd


Leden Wedstrijdtafel ABCD - o.a. verwelkomen jullie de gastteams en de eigen teams en geven hen de noodzakelijke informatie voor een goed verloop van het wedstrijdschema. 3 a 4 keer per seizoen tussen 10.30/14.00 en 14.00/17.30 voor ABCD.


CeeDee Toernooicommissie


Leden CeeDee Toernooicommissie – o.a. organiseren jullie een 2-daags toernooi tijdens Pinksteren voor de D en C-jeugd. O.a. maken jullie affiches en plaatsen jullie informatie op de website, controleren jullie de inschrijvingen en betaling en maken jullie het toernooiboekje. Op de dag zelf ontvangen jullie de gasten en zijn jullie het aanspreekpunt. Ook stemmen jullie de begroting af. Half uur per week van maart tot Pinksteren plus aanwezigheid op het toernooi zelf.



Vrijwilligerscommissie


Leden vrijwilligerscommissie - o.a. zorgen jullie dat de openstaande vrijwilligersfuncties binnen HBS worden gevuld met leden die de club graag een handje helpen. "Waarom moeilijk doen als het samen kan!” Inventariseren en uitzetten van vacatures en aanmeldingen opvolgen. Tijdens inschrijvingen van nieuwe leden een banenmarkt organiseren en kandidaten matchen aan vacatures. 1 avond per maand in het najaar, met piek van werkzaamheden rond april/ mei.


Grote clubactie Commissie


Lid Grote Clubactie Commissie- jullie verzorgen de organisatie en uitvoering van de grote clubactie. O.a. onderhouden jullie contact met de stichting, bestellen, distribueren en verwerken de loten en brengen de actie onder de aandacht bij de leden. Van september tot half november met een piek tijdens verkoop.

  

Interesse in een van deze vrijwilligers functies? Waarom moeilijk doen als het samen kan! Stuur een email naar[email protected].

 

 

Jeugd

Senioren

Sponsoren


Facebook

Instagram